Fear Factor Selebriti Malaysia

 

Pic credit to mStarOnline
Assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada semua pembaca. Seperti yang semua tahu, hero kita, Dazrin Kamarudin telah menyertai Fear Factor Selebriti Malaysia yang bakap ditayangkan pada 29 Disember 2012. Jangan lupa temujanji kita nanti ya :)

Rancangan ini melibatkan 30 selebriti ternama Malaysia yang memberntuk 15 pasukan secara berpasangan. Rancangan 13 episod ini memaparkan dua cabaran yang harus dilalui oleh semua pasangan pada setiap episode. Kesemua peserta hendaklah melakukan setiap cabaran yang telah diberikan.

Kesemua mereka bakal melalui cabaran serta ujian ketahanan fizikal dan mental yang disediakan di Cape Town nanti untuk menentukan kumpulan mana yang lebih ideal dan mampu bekerjasama untuk dinobatkan Juara Fear Factor Selebriti Malaysia. Malah setiap minggu akan ada kumpulan yang bakal disingkirkan jika tidak berjaya melepasi ujian atau cabaran yang disediakan.
 
Adakah Hero kite akan muncul sebagai juara Fear Factor kali ini?! Jangan lupa saksikan Dazrin dalam Fear Factor Selebriti Malaysi yang bakal di tanyangkan di Astro Ria & Mustika HD pada setiap sabtu bermula 29 Dec 2012 jam 9 malam.


Barisan Selebriti Fear Factor Malaysia
 

Credit to www.budiey.com
 

No comments:

Post a Comment