JODOH - Mulai 4 Februari 2013






Assalamualaikum dan hai to all FlyingD'

Seperti yang kita semua tahu drama terbaru lakonan Daz akan mula bersiaran tak lama lagi. Semoga ia dapat mengubat kerinduan kita pada lakonan beliau bagi menggantikan Adam & Hawa. 

So, jangan lupa saksikan drama bersiri terbaru, Jodoh lakonan Dazrin dan Scha Alyahya, mulai 4 Februari 2013, setiap hari Isnin, jam 9 malam di Astro Ria (104)



"Drama Jodoh ini mengisahkan Azlan (Dazrin) dan Olly (Scha) yang terjerat dalam permainan rancangan realiti. Azlan, lelaki kacak dan bujang mencari cinta melalui sebuah program televisyen yang dinamakan "Jodoh". Azlan harus memilih seorang teman wanita dari sepuluh peserta dan dia juga perlu memilih siapa yang bakal disingkirkan. Menariknya, pemilihan teman wanita ditentukan oleh undian penonton.

Di antara Olly dan Katya, penonton memilih Olly sebagai 'jodoh' Azlan walaupun mereka berdua langsung tiada perasaan antara satu sama lain. Azlan lebih tertarik kepada Katya, namun demi perjanjian yang telah termeteri dan demi peminat yang telah mengundi, rancangan harus diteruskan. Mungkinkah akan timbul rasa cinta di akhirnya? Ya atau tidak, pasti banyak hati yang menjadi taruhan. Ya atau tidak, kita sama-sama nantikan debaran jawapan!"

So kepada peminat Dazrin Kamarudin especially #FlyingDs, jangan lupa temu janji anda pada setiap hari isnin jam 9 malam di Astro Ria.. jangan ketinggalan..

Loves
#FlyingDs

No comments:

Post a Comment