Zon Fear Factor Johor Bharu - 26 & 27 Jan 2013

JohorBharu: Baru- baru ini telah berlangsungnya activity Zon Fear Factor yang terakhir di Plaza Angsana Johor Bharu. Sambutan yang diberikan oleh penduduk Johor Bharu sangat meriah sekali. Terima kasih diucapan kepada semua yang telah hadir memeriahkan acara yang berlangsung pada 26 & 27 Januari yang lepas.

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada FlyingDs yang sanggup turun dari kuala lumpur bagi memberikan sokongan padu kepada hero kita Dazrin Kamarudin.

Trivia sepanjang Zon Fear Factor:-

Sabtu, 2:30ptg 
FD's KL telah berkumpul di R&R Seremban untuk konvoi bersama- sama Dazrin menuju ke Johor Bharu

6:00ptg - FD'sKL telah selamat sampai kedestinasi Zon Fear Factor di Plaza Angsana, check in hotel sementara menunggu masa untuk menonton siaran Fear Factor bersama Selebriti dan fans yang lain pada jam 9malam.

9:00mlm - Fans di Johor Bharu berkesempatan untuk menonton rancangan Fear FactorMY bersama selebriti yang terlibat. Sepanjang rancangan disiarkan peminat diberi peluang untuk duduk & bergambar bersama selebriti yang hadir.

11:00mlm - FD'sKL meluangkan masa untuk makan malam bersama Dazrin di restoren seafood di sekitar JB.

Ahad, 2:00ptg
FD's fan juga turut meluangkan masa untuk bersantai dan juga makan tengahari bersama Dazrin di dalam Plaza Angsana sementara menunggu giliran Dazrin di pentas zon Fear Factor

5:00ptg - Tiba lah giliran hero kite Dazrin untuk berada di atas pentas Zon Fear Factor. Sambutan yang diberikan oleh penonton sangat meriah sekali.

6:30ptg,
Tiba lah masanya untuk FD'sKL pulang ..

Kepada FD's yang turun di Plaza Angsana untuk menyokong hero kite, sokongan anda amatlah dihargai.. Teruskan menyokong Dazrin Kamarudin sampai bila-bila..

Saksikan ucapan ringkas dan padat dari Dazrin khas untuk penyokong FD's..


 Dan di bawah ni sedikit gambar sepanjang di Johor Bharu


Our Hero Dazrin 
Dazrin with fans

Dazrin with fans

Dazrin with fans

Dazrin with fans

FD's yang berada di JB




No comments:

Post a Comment